Thursday, April 18, 2019

φλεγμονη βαρθολινειου αδενα

https://vstlxiuq.blogspot.com/2019/02/blog-post_33.html
ξηρος λαιμος και στομα
φλεγμονη βαρθολινειου αδενα

Το μέτρο αυτό υπάγεται στη νέα κυβερνητική κατευθυντήρια γραμμή, που αποσκοπεί στο να ξεκουράζονται και κυρίως .... να κοιμούνται περισσότερο οι μικροί μαθητές. Τα δημοτικά σχολεία της Τσετσιάνγκ πρέπει να προσαρμόσουν τις ώρες έναρξης των μαθημάτων ανά τάξη και εποχή. Έτσι οι δύο πρώτες τάξεις θα ξεκινούν στις 8:00 το πρωί, αντί για 7:00 ή 7.30 που ήταν μέχρι σήμερα, ενώ το χειμώνα θα αρχίσουν λίγο αργότερα.


«Ο γιος μου ξυπνούσε συνήθως στις 6:20 π. μ., για να είναι στις 7:00 στο σχολείο. Έτσι εγώ έπρεπε να σηκώνομαι στις 5:45 π. μ. για να του ετοιμάσω πρωϊνό. Η ίδια ρουτίνα έξι χρόνια. Δεν καταλαβαίνω γιατί τα δημοτικά ξεκινούν τόσο νωρίς» λέει μία μητέρα.


Το 2016, μια έρευνα στα δημοτικά και γυμνάσια σχολεία που διενεργήθηκε στην επαρχία αυτή έδειξε ότι οι μαθητές είχαν μεγάλη έλλειψη ύπνου. Τα σχολικά πρότυπα της Κίνας για την υποχρεωτική εκπαίδευση ορίζουν ότι τα σχολεία πρέπει να εξασφαλίζουν ότι οι μαθητές των δημοτικών σχολείων μπορούν να κοιμηθούν 10 ώρες καθημερινά. Οι ειδικοί προειδοποίησαν επίσης, ότι ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί εύκολα να επηρεάσει τη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών και τα συναισθήματα. Κάποιοι όμως θέτουν υπό αμφισβήτηση τα συγκεκριμένα μέτρα, καθώς πιστεύουν ότι η διάρκεια του ύπνου των μαθητών έχει άμεση σχέση με τον όγκο των σχολικών εργασιών στο σπίτι. Ισχυρίζονται ότι οι έφηβοι αντιμετωπίζουν ένα βουνό σχολικών εργασιών, συν επιπλέον εξωσχολικά μαθήματα. Καλούν έτσι τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν δράση, κυρίως για τη μείωση του φόρτου εργασίας.


πληροφοριοδοτης βεροια εργασια

φλεγμονη βαρθολινειου αδενα

Καμία εργασία για το σπίτι


Ένα δημοτικό σχολείο στην επαρχία Λιανονίγκ αποτελεί μία εξαίρεση, καθώς δεν αναθέτει καμία σχολική εργασία για το σπίτι. Το 1994, το συγκεκριμένο δημοτικό σχολείο αποφάσισε πιλοτικά να μην βάζει εργασίες για το σπίτι, ρίχνοντας όλο το βάρος στη βελτίωση της διδασκαλίας και στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μεταξύ δασκάλων και μαθητών στην τάξη. Το πείραμα που διήρκεσε έξι μήνες είχε πολύ θετικά αποτελέσματα. Η απόδοση των μαθητών στην τάξη ήταν πολύ καλύτερη από τις άλλες τάξεις.




https://gucdtttl.blogspot.com/2019/01/blog-post_57.html

No comments:

Post a Comment