Δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα μιλούσε για το μεγάλο όραμά του. Μεγαλύτερη έμφαση θα έδινε, όμως, στο «κεφάλαιο» της σκληρής δουλειάς και δη, της προσπάθειας για συνεχή βελτίωση και εξέλιξη. Αυτός είναι ο λόγος που από το 1943 μέχρι σήμερα, η εταιρεία του, η ΙΚΕΑ, συνεχίζει να εξελίσσεται, να βελτιώνεται, να μεγαλώνει και να προσπαθεί να προσφέρει μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι για εκατομμύρια ανθρώπους.
νυφικα βουλγαρια αγορα
φορεματα χρυσες σφαιρες
Ο πρώτος κατάλογος ΙΚΕΑ διανεμήθηκε δωρεάν το 1951
Ο φετινός εορτασμός των 75 χρόνων «ζωής» της εταιρείας αποτελεί, λοιπόν, αναμφίβολα την ιδανική αφορμή για να βάλει κάποιος στο μικροσκόπιό του το φαινόμενο ΙΚΕΑ, ενός brand που «ξεκίνησε» την πορεία του πάνω σε ένα ποδήλατο - σε μια μικρή κωμόπολη της Σουηδίας - και κατάφερε να γίνει συνώνυμο της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Διότι παρά τα όσα έχουν αλλάξει από το 1943 μέχρι σήμερα, το όραμα που οδήγησε τον ιδρυτή της ΙΚΕΑ στην ομολογουμένως τεράστια επιτυχία του παραμένει το ίδιο και μάλιστα, σήμερα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.
https://daabuvjw.blogspot.com/2019/01/blog-post_50.html
Ο Ίνγκβαρ Κάμπραντ σε νεαρή ηλικία, όταν πωλούσε σπίρτα στη γενέτειρά του
Πράγματι, η ανάγκη για μια πιο άνετη καθημερινότητα που εξυπηρετεί τις διαφορετικές μας απαιτήσεις είναι μεγάλη και «μια ματιά» στα βήματα της εταιρείας από τότε μέχρι σήμερα, εξηγεί το πώς και το γιατί η IKEA κατάφερε να γίνει η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής πώλησης επίπλων και οικιακού εξοπλισμού στον κόσμο σήμερα, με παρουσία σε 50 αγορές και ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους να επισκέπτονται τα καταστήματα της εταιρείας ετησίως.
Το 1948 η ΙΚΕΑ άρχισε να παρουσιάζει μοντέρνα, κομψά έπιπλα
Στη χώρα μας, η IKEA του Ομίλου FOURLIS αποτελεί αναμφίβολα το επίκεντρο της οικίας και βρίσκεται εδώ και 17 χρόνια στη ζωή των Ελλήνων, αποδεικνύοντας πως όταν οι καινοτόμες ιδέες πηγαίνουν μαζί με τις προσιτές τιμές και ένα μεγάλο όραμα, τότε η «συνταγή» είναι επιτυχημένη για όλους.
Το πρώτο κατάστημα ΙΚΕΑ άνοιξε το 1958 στο Άλμχουλτ της Σουηδίας
Η ΙΚΕΑ από το χθες στο σήμερα
Με αφορμή, λοιπόν, τα «γενέθλια» της εταιρείας, σίγουρα αξίζει να μελετήσουμε τις πρόσφατες δράσεις της IKEA που φέρνουν το αύριο στο σήμερα και αποδεικνύουν ότι παρά την τεράστια επιτυχία του, το brand συνεχίζει να αναζητεί νέους τρόπους για να κάνει το όραμά του πραγματικότητα.
Τα ψηφιακά εργαλεία που αναβαθμίζουν την αγοραστική εμπειρία: Η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες της IKEA, ήδη από τη δημιουργία της. Αυτός είναι ο λόγος που η εταιρεία αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τα ψηφιακά εργαλεία που έχει πλέον στη διάθεσή της προκειμένου να αναβαθμίσει τον τρόπο που το καταναλωτικό κοινό απολαμβάνει και πραγματοποιεί τις αγορές του.
Η digital εφαρμογή ΙΚΕΑ Greece - η οποία διευκολύνει τους πελάτες με τη μοναδική λειτουργία scanning του barcode των προϊόντων - αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα του πώς η εταιρεία χρησιμοποιεί τις ψηφιακές τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση των πελατών της.
Η ΙΚΕΑ, βέβαια, φροντίζει να βελτιώνει την εμπειρία των καταναλωτών και στα φυσικά της καταστήματα και μέσω ολοκληρωμένων υπηρεσιών, μετατρέπει τις αγορές σε μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία.
soundtrack one piece dressrosa
https://dfvfaawk.blogspot.com/2019/05/blog-post_9.html
No comments:
Post a Comment