Tuesday, February 26, 2019

γερμανια σαξονια

https://vstlxiuq.blogspot.com/2019/05/blog-post_2.html
https://gllxcthb.blogspot.com/2019/01/blog-post_33.html

Αυτό που εξετάζεται είναι να υπάρξει μια σχετικώς ενισχυμένη επιτήρηση της ελληνικής οικονομίας. Το πόσο ενισχυμένη θα είναι η επιτήρηση και συνακόλουθα το πόσο δεσμευτικές θα είναι οι αποφάσεις των κρατών της ευρωζώνης για το ελληνικό χρέος είναι το βασικό ζητούμενο, με τη Γαλλία να επιδιώκει αυτόματους τρόπους αποκλιμάκωσης του ελληνικού χρέους και τη Γερμανία να επιθυμεί ορόσημα και προϋποθέσεις.


Το βέβαιο πάντως είναι ότι ο ρυθμός ελάφρυνσης της Ελλάδας από το άχθος του χρέους θα εξαρτάται ευθέως από τους ρυθμούς των ιδιωτικοποιήσεων και από τη διατήρηση και ενίσχυση των όσων έχουν συμφωνηθεί. Με βάση την έως τώρα εμπειρία πολλοί στις Βρυξέλλες εκτιμούν ότι ορισμένα εκ των προαπαιτούμενων για την περάτωση του προγράμματος μέτρων κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχουν υλοποιηθεί εν ευθέτω χρόνω, δημιουργώντας έτσι de facto τις προϋποθέσεις για τη συνέχιση των διαβουλεύσεων επί ενδεχομένων νέων μέτρων και μετά τον Αύγουστο.


Κάτι που άλλωστε ευνοεί το Βερολίνο, το βάρος της γνώμης του οποίου είναι εξίσου σημαντικό με το βάρος των κεφαλαίων που έχει διαθέσει για τη δανειοδότηση χωρών της ευρωζώνης.


μηχανηματα λουκουμαδες

Σύμφωνα με πληροφορίες από τους θεσμούς η Ελλάδα έχει ολοκληρώσει έως σήμερα μόλις 3 από τα 88 προαπαιτούμενα. Η κυβέρνηση θεωρεί πως αυτό δεν απεικονίζει την πραγματικότητα. Χαρακτηριστικά τονίζεται πως οι δανειστές θεωρούν ακόμη ανοικτές τις αποκρατικοποιήσεις του ΔΕΣΦΑ και του Ελληνικού, ενώ εκκρεμούν μόνο τυπικά θέματα για να οριστικοποιηθούν.


γερμανια σαξονια

Σε κάθε περίπτωση στόχος όλων των εμπλεκόμενων πλευρών, να κλείσει η συμφωνία σε τεχνικό επίπεδο έως τις 24 Μαΐου και να έχει ολοκληρωθεί η λίστα και με τα 88 προαπαιτούμενα έως τις 21 Ιουνίου. Αλλιώς κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει ακόμη και το ενδεχόμενο παράτασης με οποιαδήποτε μορφή, παρότι αυτό δεν είναι στις επιδιώξεις των δανειστών.



γερμανια σαξονια
αλλαγη μπαταριας αυτοκινητου

No comments:

Post a Comment